söndag 14 april 2013

I'm alive

Oj, inte bloggat på år och dar. Har sedan jag skrivit haft sportlov, praktik på H&M i en vecka, hos min pappa i två veckor och på Lindex i tre veckor och sedan ett fett bra påsklov med påskfestival och vänner och bio och massa kul. Sedan hade jag en vecka skola och nu är jag precis hemkommen från en sjukt bra helg i Sthlm!

Bjussar på massa bilder från i helgen! Bilder från påsk och lite annat kmer en annan dag.

 Jusste, rödhårig(fast här ser det typ orange ut) nu också, och har betydligt kortare hår. Skulle toppa det och frisören bestämde sig för att toppa av halva håret hehe.. Skaffade hårförlängning men skippade den nu i helgen, och funderar på att göra det i framtiden också, börjar dels vänja mej och sen har jag insett att det inte är så himla farligt att ha kort hår, och dessutom är det ändå inte så himla kort.

 Posar i Kista galleria!

 Gick runt å dansade å fjantade oss när några snubbar kmer å frågar "tja, vad lyssnar ni på? Är ni rockare eller?" eeeeh... Yeah yeah yeah, for sure.
 YOLO!
 Shoppiiiiing!
 Var ensamma på tunnelbanan så passade på att ta hoppbilder!










Like a boss.
 why you gotta be so mean..?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar