måndag 15 april 2013

Påsk 2013

Bilder från påsklovet! Åååh, vilket underbart lov jag hade! Är så himla tacksam för mina underbara vänner och min fantastiska kyrka!

Hela påskhelgen spenderades i kyrkan med superbra och inspirerande möten och förstås häng och godisätande med vännerna. Vid dygnade fre-lör och sön-mån, woop woop! Förvånansvärt nog sov jag ändå bara 10 timmar både mellan lör-sön och mån-tis. Weird, för som en äkta sovälskare så brukar jag kunna sova ikapp ordentligt.
Anyhow, på tisdag var jag på bio tillsammans med mina saknade vänner Hanna och Sara! Var så himla kul att träffa dem igen <3 Såg the host, som var helt ok i och med att det är sån svår bok att göra till film, men är ändå inte helt nöjd i och med att de missade för mycket från boken.
Onsdag var det gemma och chill med vännerna! (darling it's tea-time!)
Payton, Sydney och Victoria från fackelbärarna sov över hos oss ons-fre då vi hade typ filmmaraton å mys hela torsdagen!
Helgen spenderades i Vetlanda med vännerna!










 Min skjorta på Kines! Tror sammanlagt sex-sju pers använde den den här helgen haha..
 Tasmansen Lollo.


 Stackars lille Hasse blev lätt misshandlad denne helg.
 Så underbar lovsång!

 Avslutade påskhelgen med att käka pizza och kebab som rediga smålänningar. De sa till mej att det inte fanns en chans på jorden att jag skulle klara att äta en hel = challenge accepted. Aaand I did it, woop wooop!  Åt dock ingenting på hela måndagen förutom ett ägg och så mådde jag illa halva den dagen plus en stund på söndagskvällen haha.. det tog verkligen kål på mej..
 Bio-time!!
 Glada tjejor efter GLASSREA! Wooooo






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar